قول رئیس کل دادگستری هرمزگان برای حل مشکل بانوی حادثه دیده بندرعباسی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با ماموران شهرداری خودسوزی کرده بود عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در عیادت از بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با ماموران شهرداری به خاطر تخریب خانه اش  خودسوزی کرده بود دلجویی و دستورات لازم برای رسیدگی به این موضوع را صادر کرد.

صالحی بعد از شنیدن جزئیات وقوع حادثه از زبان این بانو گفت: پیگیری‌های لازم از طریق دستگاه‌های حمایتی صورت گرفته است و مقرر شده علاوه بر اعطای تسهیلات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و تامین بخشی از هزینه‌های ساخت منزل، اداره کل بهزیستی استان نیز طی ۴۸ ساعت آینده نسبت به رهن یک باب منزل جهت استقرار خانواده این بانو اقدام کند.

او افزود: علاوه بر موارد فوق از طریق خیرین و دستگاه‌های حمایتی موضوع اختصاص زمین و ساخت منزل مسکونی در شان این خانواده عزیز، در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری مسئولین بیمارستان پیامبر اعظم کلیه هزینه‌های درمانی تا حصول بهبودی کامل رایگان به وی ارائه خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان گفت: در اولین لحظات پس از این اتفاق بررسی‌های لازم در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت و پس از بررسی جزئیات حادثه مشخص شد، دستور تخریب سرپناه این بانو از طرف مقامات قضایی صادر نشده است، لذا با متخلفین و ناقضین حقوق شهروندی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

استاندار هرمزگان نیز با اطلاع از اتفاق رخ داده ضمن تماس تلفنی فوری با شهردار بندرعباس، با انتقاد از این اقدام، بر برخورد جدی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تأکید کرد.

این بانوی بندرعباسی که به دنبال درگیری با ماموران شهرداری بر سر تخریب خانه اش، اقدام به خودسوزی کرده بود، از ناحیه دست و قفسه سینه آسیب دیده و در حال درمان است.

پیشتر دادستان بندرعباس نیز دستور تامین مسکن برای خانواده این بانوی آسیب دیده داده و علیه متخلفین این حادثه اعلام جرم کرده بود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.