گل محمدی: ۳ امتیاز دیدار با صنعت نفت ارزشمند است/ روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به این که در هفته اول نتوانستیم امتیاز کامل را بگیریم، درصدد پیروزی هستیم. شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فردا بازی خیلی مهمی داریم.

او افزود: ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت برای ما ارزشمند است. باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. نباید امتیاز بازی‌های خانگی را از دست بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول به برد رسیده است. صنعت نفت، تیم خوبی دارد و بازی این تیم مقابل پیکان را دیدم و به پورموسوی برای تشکیل این تیم خوب تبریک می‌گویم.

گل محمدی ادامه داد: باید خیلی دونده ظاهر شویم و روز سختی داریم. باید بتوانیم فضا‌های خوبی را از حریف بگیریم، زیرا صنعت نفت تیم تکنیکی است. کسب برد مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است. حدود ۱۰ ماه است که حسرت حضور طرفداران را در ورزشگاه می‌خوریم و بازی‌های خانگی هم بدون حضور هواداران در ورزشگاه، با دیدار‌های خارج از خانه فرقی ندارد.

وی تصریح کرد: بخش بزرگ و قدرت پرسپولیس به حاضر شدن طرفداران ما در ورزشگاه برمی‌گردد. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیا است و غیبت آن‌ها برای ما ضرر زیادی دارد. با این وجود برای شادی دل هواداران، تکرار قهرمانی و محافظت از این عنوان کار سختی داریم. برای کسب قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی سرخ‌ها در خصوص فشردگی رقابت‌ها بیان کرد: بازی خیلی مهمی را ۲۹ آذر پیش رو داریم و قبل از آن هم باید ۵ دیدار برگزار کنیم. تمام برنامه ریزی تمرینی و مسابقه‌ای ما باید به شکلی باشد که بازیکنان از نظر بدنی و روحی آماده باشند و بتوانند در فینال آسیا بازی خوبی انجام دهند. کسب نتایج خوب قبل از این مسابقه هم، از لحاظ روحی و هماهنگی تیمی خیلی مهم و تاثیرگذار است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ملی پوشان تیم ما پس از دیدار با بوسنی ۱ - ۲ روز استراحت کردند و مقابل صنعت نفت حضور خواهند داشت. تمرینات خوبی داشتیم و انشاالله می‌توانیم دیدار خوبی انجام بدهیم.

وی درباره جذب نشدن مدافعان مدنظرش گفت: خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری را جذب کنیم و ۶-۵ گزینه هم داشتیم، اما همه این نفرات با تیم‌های خود قرارداد داشتند، گله‌ای از باشگاه‌های دیگر و سرمربیانشان نداریم، زیرا روی بازیکنان خود حساب کرده بودند. جذب نشدن بازیکن، ممکن است در آینده برای ما سختی‌هایی داشته باشد، اما با نفرات جوان و مدافعان فعلی خود هم کار‌های بزرگی انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: برخی نفرات مدنظر ما بودند، اما جذب آن‌ها را از دست دادیم، برخی مسائل مانند شأن و شخصیت باشگاه را هم باید در نظر می‌گرفتیم. تعدادی از این بازیکنان خواستار قرار گرفتن بند‌هایی در قراردادهایشان بودند که برای باشگاه پرسپولیس امکان پذیر نبود و منافع ما را به خطر می‌انداخت.

او افزود: روز‌های سختی را پس از بازگشت از مسابقات آسیایی پشت سر می‌گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که پس از حضور ما در فینال افتاد، غیر طبیعی بود و دلیل این حجم از مشکلات را نمی‌دانم. هم از نظر مالی و هم شخصیتی ضربات زیادی خوردیم. سمیعی تلاش می‌کند این مشکلات برطرف شوند و باید به او زمان بدهیم. بازیکنان سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و اگر سکوت کردند به خاطر این است که آرامش تیم قبل از فینال آسیا به هم نخورد. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم بتواند به نوعی که شایسته است با آن‌ها برخورد کند.

گل محمدی گفت: گزینه‌هایی برای خط دفاع داشتیم، اما همه آن‌ها قرارداد داشتند. هیچ گله‌ای از مربیان و باشگاه‌ها ندارم و چنین حسی نسبت به آن‌ها ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت بشار رسن توضیح داد: بشار رسن بعد از بازی‌های ملی از نظر فیزیکی خسته بود و یک ضربه هم به پایش خورده بود. امروز تمرین مهمی است تا ببنیم وضعیتش چطور است.

وی در مورد عملکرد آرمان رمضانی خاطرنشان کرد: آرمان هنوز بازی ثابتی برای ما انجام نداده است. در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است و باید به بازیکنان‌مان اعتماد داشته باشیم و فرصت بیشتری به آن‌ها بدهیم تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد دلیل جدایی امیر روستایی گفت: روستایی بازیکن جوانی است و متأسفانه فرصت کمی برای او بود تا شایستگی‌های خود را ثابت کند. فکر می‌کنم با رفتن از تیم ما بیشتر به او فرصت بازی برسد و امیدوارم با توجه به این که قرضی به پیکان رفته است، با قدرت به تیم ما برگردد و سال بعد بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار