فوت ۱۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۱۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۶۲ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به هشت هزار و ۷۱۱ نفر رسید و هم‌اکنون ۹۷۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۸ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۸ هزار و ۱۰۲ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۲ نفر است که از این تعداد چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

او در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان کنگاور سه مورد و در هریک از شهرستان‌های گیلانغرب، صحنه، اسلام آباد غرب، هرسین و روانسر یک نفر جان خود را از دست دادند.

محمدی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان بر اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۳۵۲ نفر رسید.

او بیان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۶۹۳ نفر بستری و ۱۹ هزار و ۵۴۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او افزود:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۹۸ نفر از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار