وکیل ترامپ: باید سر دموکرات‌ها را برید!

رودی جولیانی در یک مصاحبه تلویزیونی بار دیگر دموکرات‌ها را به تقلب گسترده در انتخابات آمریکا متهم کرد و گفت که باید سر دموکرات‌ها را برید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، رودی جولیانی در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز بار دیگر جو بایدن را به تقلب در انتخابات متهم کرد و گفت دموکرات‌ها بیش از ۲ میلیون رای را به نفع بایدن دزیده‌اند.

جولیانی: «اوایل رقابت‌های انتخاباتی، یک شرکت آلمانی فعال در امور انتخابات به ستاد بایدن (برای تقلب در انتخابات) پیشنهاد چاپ تعرفه‌های رای اضافی داده بود. روسای دموکرات افراد بسیار، بسیار بدی هستند، می‌خواهند ما را نابود کنند. آن‌ها با دموکرات‌های معمولی فرق دارند».

وکیل ترامپ در ادامه افزود: «از وقتی که کنترل (هیلاری) کلینتون بر حزب دموکرات بیشتر شده، این حزب روزبه‌روز فاسدتر و فاسدتر می‌شود». جولیانی در ادامه با قراردادن دست خود روی گلو اعلام کرد.

دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی او معتقدند که تقلب گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن رخ داده است. دستیار جولیانی پیش از این گفته بود که که مدارک وقوع تقلب حاضر است ولی آن‌ها فرصت ارائه آن‌ها را در هیچ دادگاهی پیدا نمی‌کنند.

جو بایدن با پیروزی در ایالت‌های کلیدی همچون پنسیلوانیا، جورجیا، ویسکانسین و میشیگان نهایتا ترامپ را شکست داد و تا دو ماه دیگر به طور رسمی فعالیت خود در کاخ سفید را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
با این سفاکی که آمریکائی ها دارند تعجب میکنم چرا هنوز بجان هم نیفتاده اند البته منظورم با اسلحه است ، انشالله سال آینده امریکائی وجود نخواهد داشت تا سر رییس جمهوری دعوا داشته باشند و به تعداد ایالتهایش از هم گسیخته شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
بعد از اينكه بايدن رئيس جمهور شد - اين وكيل بعدا توي آمريكا چگونه ميخواهد زندگي كند ؟
آخرین اخبار