اهالی روستای مورز کوهرنگ از نعمت گاز برخوردار شدند

عملیات شبکه گذاری و اتصال به شبکه سراسری گاز طبیعی روستای مورز در شهرستان کوهرنگ تکمیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سروش ظاهری بخشدار بازفت شهرستان کوهرنگ گفت: عملیات شبکه گذاری و اتصال به شبکه سراسری گاز طبیعی روستای مورز با یکهزار و ۵۰۰ نفر جمعیت تکمیل شد.

او افزود: برای گازرسانی به منطقه کوهستانی و سردسیر گردنه چری افزون بر ۷۹ کیلومتر شبکه تغذیه و تقویت گاز در منطقه بازفت و گردنه شاه منصوری لوله‌گذاری شده است و روستای مورز نیز در حد فاصل این خطول انتقال قبل از آغاز بارش برف امسال به شبکه گاز طبیعی متصل شد.


بیشتر بخوانید


ظاهری از آغاز لوله‌کشی منازل مسکونی روستای یاد شده خبر داد و تصریح کرد:علامک‌گذاری تا درب منازل مسکونی انجام شده است و با اجرای فرایند تایید نظام مهندسی شرکت گاز استان، نصب کنتور در این روستا در حال انجام است.

او از تامین سوخت فسیلی مورد نیاز احتمالی روستای یادشده تا پایان امسال خبر داد و گفت: در صورت بضاعت مالی خانوار‌های روستای مورز نسبت گازکشی منازل در سال جاری، هیچ‌گونه محدودیتی در تامین نفت سفید وجود ندارد.

ظاهری پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی اجرای شبکه خطوط انتقال گاز طبیعی اصلی و فرعی به شهر بازفت و منطقه چمن‌گلی به عنوان آخرین شهر بدون گاز طبیعی چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و قول مساعد شرکت گاز، تا پایان امسال شهر بازفت و دیگر مناطق روستایی این منطقه نیز از انرژی گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.