راهیابی دو فیلمنامه به جشنواره‌های فیلم مقاومت و مهر سلامت

دو فیلمنامه تولید شده در استان چهارمحال و بختیاری به جشنواره‌های فیلم مقاومت و مهر سلامت راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن باقری مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلمنامه کوتاه انیمیشن «حلقه» نوشته مشترک فاطمه پناهنده و فاطمه رحمانی فرد به بخش مسابقه دومین جشنواره مهر سلامت و فیلمنامه کوتاه داستانی «کلاه حصیری» نوشته فاطمه مشرف در بخش روایت قلم به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافتند.

او افزود: همچنین فیلم کوتاه داستانی «میرا» ساخته امیرحسین ریاحی در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارد.


بیشتر بخوانید


باقری اضافه کرد: فیلمنامه این فیلم در کارگاه «ایده تا فیلم نامه» حوزه هنری تولید شده است و اکنون با تهیه کنند گی انجمن سینمای جوانان دفتر شهرکرد در این جشنواره حضور دارد.

او ادامه داد: جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود و شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نیز با هدف تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار ایثارگران انقلاب اسلامی، مقاومت، و دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی بنیاد فرهنگی روایت فتح از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در آذر ماه برگزار خواهد شد.

باقری گفت: کارگاه از ایده تا فیلم نامه حوزه هنری سه سال است که فعالیت خود را با حضور ۱۰ نفر از فیلم نامه نویسان جوان شروع کرده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.