فرماندار شهرستان آوج:

برگزارکنندگان تجمعات بیش از ۳۰ نفر به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

فرماندار شهرستان آوج گفت:براساس دستورالعمل جدید طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با همه برگزار کنندگان تجمعات بیش از ۳۰ نفر در شهرستان برخورد قضایی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان آوج که به منظور تشریح دستورالعمل جدید طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های انتظامی و نظامی و روسای ادارات شهرستان برگزار شد، گفت:طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از روز شنبه اول آذرماه در سطح شهرستان اعمال و اجرایی می‌شود.

علیرضایی افزود:در حال حاضر وضعیت همه شهرستان‌های استان، قرمز، اما وضعیت شهرستان آوج، زرد گزارش شده است و همه مدیران، مردم و رسانه‌ها باید با همکاری و همراهی تلاش کنند تا ظرف دو هفته آینده این شرایط را به وضعیت سفید، تغییر بدهند.

او گفت:براساس دستورالعمل جدید، فعالیت مراکز تجمع شامل تالارها، استخرها، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پارک‌ها و بوستان‌ها به مدت دو هفته تعطیل می‌باشد و با متخلفین برخورد خواهد شد.

علیرضایی افزود:برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، بازار روز در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، ممنوع بوده و در صورت برگزاری هرگونه مراسم، متولیان به مراجع و محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی از استان‌ها و شهرستان‌های نارنجی و قرمز به شهرستان آوج ممنوع بوده و پلیس مکلّف است جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی را در برخورد با آن‌ها اعمال کند.

علیرضایی اضافه کرد:نظارت و بازرسی از اصناف طی دو هفته آینده در سطح شهرستان، تشدید می‌شود و انتظار می‌رود دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی صاحبان مغازه و اصناف به طور کامل رعایت شود.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت:با توجه به کمبود شدید نیرو در سطح ادارات شهرستان، مدیران و کارکنان از هرگونه دورکاری و ماموریت‌های غیرفوری اجتناب کنند و تنها کارکنان خانم می‌توانند از این فرصت با رضایت مدیر بالادست استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار