بسیج در هر نقطه‌ای از کشور حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خدا است و در هر نقطه‌ای از کشور حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خدا است و در هر نقطه‌ای از کشور  عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان آبی وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور را بر پهنه جغرافیای ایران جاری ساخته است.

او افزود: هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که کشور آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

جوروند بیان داشت: اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانب ها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روز‌های حماسه آفرینی دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که از سوی معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار