نویسندگان «ددپول ۳» مشخص شدند

نویسندگان مجموعه انیمیشنی «برگری باب» فیلمنامه سومین قسمت از «ددپول» را خواهند نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «ددپول ۳» در حال آماده سازی در استودیو مارول است. نویسندگان برنده جایزه امی، لیزی مولینوکس-لوگلین و وندی مولینوکس برای نوشتن فیلمنامه این اثر انتخاب شده اند و رایان رینولدز نیز در این فیلم نقش خود را دوباره تکرار خواهد کرد.

خواهران مولینوکس شریک همیشگی نویسندگی هستند که به خاطر مجموعه «برگری باب» اثر برنده جایزه امی شناخته می‌شوند. این دو همچنین برای جوایز انجمن نویسندگان نیز نامزد شده اند و از سوی جوایز آنی در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب جایزه شدند. این دو به عنوان خالقان و همینطور تهیه کنندگان اجرایی سریال کمدی و انیمیشنی «شمال بزرگ» نیز فعالیت داشته اند.

مجموعه سینمایی «ددپول» که در رده سنی بزرگسال است تا کنون بسیار موفق بوده و ۱.۵ میلیارد دلار فروخته است. فیلم ۲۰۱۶ ددپول ۷۸۳ میلیون دلار فروش داشته و دنباله آن نیز در سال ۲۰۱۸ به فروش ۷۸۵ میلیون دلاری رسیده است. هنوز نام کارگردان فیلم اعلام نشده و این در حالی است که قسمت نخست توسط تیم میلر و قسمت دوم توسط دیوید لیچ کارگردانی شد. رت ریس و پال ورنیک نویسنده هر دو فیلم بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار