برپایی رزمایش جهش تولید با خدمت رسانی ۱۵۰ مربی در حوزه دامپروری

فرمانده هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: برای برپایی رزمایش جهش تولید در بخش دامی، ۱۵۰ مربی در حوزه دام سبک و سنگین به صورت کلینیک سیار آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رزمایش جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی فرمانده هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، مصطفی کنار مدیر کل دامپزشکی استان، خدارحم امیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از مربیان بسیجی برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی فرمانده هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در همه عرصه‌هایی که کشور به نیاز آن دارد با روحیه جهادی و بدون منت آماده خدمت رسانی به همه مردم به ویژه کشاورزان و دامپرواران است و بیش از ۱۵۰ مربی درحوزه دام سبک و سنگین به صورت کلینیک سیار آماده خدمت رسانی هستند.

مصطفی کنار کوهی مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به همه بسیجیان سراسر کشور که با حماسه سازی‌های خود در دفاع مقدس و بعد از آن که مردانه در کنار مردم کشور ایستاده اند تا باری از دوش مردم بردارند، بیان داشت: اکنون ما در جایی نشسته ایم که احساس امنیت کامل داریم و به سبب این است که در اینجا به تنها چیزی که فکر می‌شود، کار کردن برای مردم فارغ از هرگونه بحث سیاسی است.

برپایی رزمایش جهش تولید با خدمت رسانی ۱۵۰ مربی در حوزه دامپروری

او اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی خوزستان به کمک بسیج توانسته کار‌های بزرگی در سطح استان انجام دهد که نمونه بارز آن کنترل بیماری نیوکاسل طیور بومی در سطح استان است و با توجه به اینکه دام یکی از بخش‌های عمده در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و دارای اهمیت بسیار زیاد به شمار می‌رود، همه فعالیت‌های کارکنان این اداره کل در سراسر مناطق استان صیانت و نگهداری از این سرمایه عظیم تلقی می‌شود.

کنار کوهی ادامه داد: زمانیکه سلامت دام را با بحث‌های بهداشتی و بیماری‌های مشترک پیوند بزنیم به نتیجه‌ای می‌رسیم که از اهمیت بسیار بالایی در امنیت غذایی و بهداشت عمومی نقش ایفاد می‌کند که بر همین اساس با توجه با کمبود‌هایی که وجود دارد شاغلان این اداره کل بدون هیچگونه انتظاری در حال خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و سعی ما بر این است که علم را به اجرا بگذاریم و با پای کار آمدن بسیج در این زمینه یکی از اهداف اصلی که حفظ جعیت دامی و انتقال این سرمایه عظیم کشور به نسل‌های اینده است را انجام دهیم.

برپایی رزمایش جهش تولید با خدمت رسانی ۱۵۰ مربی در حوزه دامپروری

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های مشترک می‌توانند سلامت و امنیت جامعه را هدف قرار دهند با کمک این دلاور مردان بی ادعا می‌توانیم با هوشیاری و برنامه ریزی دقیق بیش از اینکه اتفافی بیفتد می‌توان ریشه بعضی از بیماری‌های مهم را شناسایی کرده و با آن‌ها مبارزه کنیم و در کنار آن به اقتصاد روستایی کمک شایان توجهی داشته باشیم.

مدیر کل دامپزشکی خوزستان گفت: با توجه به اینکه عنوان قطب اصلی در این رزمایش جوامع روستاییان مد نظر قرار گرفته است می‌توان نهایت کمک رسانی به این عزیزان در زمینه‌ای دام و طیور و آبزیان انجام داد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.