سلامت جامعه خط قرمز ما است/ برخورد قانونی با واحد‌های متخلف

فرماندار میبد گفت: سلامت جامعه خط قرمز ما است و با متخلفان در سازمان ها، ادارات دولتی، بانکی و واحد‌های صنعتی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه ستاد مقابله با کرونا، قطع زنجیره کرونا را در سایه همکاری‌های مردمی، همه ادارات، نهاد‌ها و اصناف دانست و گفت: همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی، شورای تامین، اصناف و واحد‌های صنعتی باید در این دو هفته همکاری لازم را داشته باشند.

او با تاکید بر ادامه همکاری اتاق اصناف، افزود: واحد‌های صنعتی با بازرسی که از طریق شبکه بهداشت و اداره کار انجام خواهد شد دغدغه‌های کارگران را رفع خواهند کرد.

فلاح گفت: محدویت‌های لازم باید در تمامی ورودی‌های اصلی و فرعی شهر با کمک شهرداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برنامه ریزی شود.

فرماندار میبد با اشاره به آغاز هفته بسیج و کمک‌های مومنانه از سوی سپاه و بسیج هم، گفت: با کمک سپاه و بسیج کمک‌های مومنانه در هفته بسیج انجام شود که امیدواریم در بحث پیشگیری و کمک‌های معیشتی برای قشر آسیب پذیر اقدامات ارزشمندی انجام شود.

فلاح افزود: سلامت جامعه خط قرمز ما است و اگر تخلفاتی در تردد، فعالیت اصناف و  نبود رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی سازمان ها، ادارات دولتی، بانکی و واحد‌های صنعتی مشاهده شود قطعا برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار میبد گفت: برای قطع زنجیره این ایپیدمی محدودیت‌های این دو هفته را با قاطعیت انجام می دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.