تمامی خدمات توزیع برق به مشترکین سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: تمام خدمات این شرکت به مشترکان توزیع برق از امروز /شنبه /به صورت همزمان با سراسر کشور غیرحضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق و با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع برق سیستان‌وبلوچستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

او ادامه داد: بیش‌از ۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: افرادیکه دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه تلفنی۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات از خدمات غیرحضوری این شرکت بهره‌مند شوند.

او تصریح کرد: مشترکان برق با مراجعه به سایت بازار، انتخاب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (برق من) این نرم افزار را نصب کنند و با توجه به درخواست موردنیاز خود با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

عوض زاده ادامه داد: درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابه‌جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب و خدمات بسیار دیگر به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و پس از ثبت درخواست کد رهگیری به جهت پیگیری‌های بعدی ارسال می‌شود.

او بیان کرد: تجمع و حضور افراد در اماکن پر رفت و آمد یکی از راه‌های مهم انتقال ویروس کرونا عنوان شده لذا شهروندان علاوه‌بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضا‌های عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار