دستگیری اوباش منطقه گلسار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه گلسار در این شهرستان خبر داد.

ضرب شصت پلیس به اوباش منطقه گلساربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: درپی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در منطقه گلسار که منجر به تخریب اموال خصوصی و درگیری مسلحانه با سلاح سرد شده است، بلافاصله اکیپی از ماموران متشکل از پلیس امنیت عمومی، یگان امداد، پلیس آگاهی و کلانتری گلسار برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: ماموران با حضور خود مشاهده کردند که ۸ نفر از اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شده و به وسیله سلاح سرد در حال تخریب خودرو‌های شخصی هستند که بلافاصله وارد عمل و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۸ نفر آن‌ها را دستگیر و به همراه سلاح‌های سردی که در دست داشتند به پلیس امنیت عمومی ساوجبلاغ منتقل شدند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که همه افراد دستگیر شده از اوباش شناسنامه دار هستند،گفت : پس از تشکیل پرونده، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به ابراز رضایت اهالی منطقه گلسار از برخورد قاطع پلیس با اوباش، افزود: در کشور امام زمان (عج) جایی برای اوباشی گری وجود ندارد و هر فردی قصد ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور را داشته باشد، پلیس به شدت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/خ . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.