آغاز طرح شناسایی خانه به خانه مبتلایان کرونایی در دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: طرح شناسایی خانه به خانه مبتلایان کرونا در قالب پروژه ملی سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به آغاز طرح شناسایی خانه به خانه مبتلایان کرونا در قالب پروژه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: این  برنامه در جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، آگاهی بخشی، پیشگیری، بیماریابی، قرنطینه هوشمند، درمان بیماران کرونایی و افراد جامعه با همکاری بسیج اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح ملی به صورت پایلوت در روستای انجیرک دزفول با موفقیت اجرا شده و از امروز در سطح همه شهرستان اجرا می‌شود، افزود: ورودی‌های شهر دزفول بسته  شده و  ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممنوع است.

فرهمندپور اظهار داشت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان دزفول، مشاغل گروه ۳ و ۴ نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل هستند، همچنین کافه‌ها و رستوران‌ها به صورت بیرون بر، اجازه فعالیت خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه فرمانداری دزفول در پایان تصریح کرد: وضعیت مبتلایان و فوتی‌های کرونا در این شهر از ۳ روز پیش تاکنون پایدار و ظرفیت تخت‌های خالی نیز خوب است و اگر مردم همکاری داشته باشند مشکلی در روز‌های آینده نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.