گواردیولا در مسیر سر الکس فرگوسن

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی با تمدید قرارداد خود با این تیم پا در مسیر فرگوسن و ونگر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت گل، گواردیولا، مربی تیم فوتبال منچستر سیتی پس از تمدید قرار داد ۲ ساله خود با تیم فوتبال منچستر سیتی، اکنون باید دوران جدید حضور خود در این تیم را شروع کند.

گواردیولا پنجمین سال حضور خود را در منچسترسیتی می‌گذراند، باشگاهی که بر عکس سایر تیم‌هایی که او در آن به عنوان سرمربی حضور داشته است، سال‌های بیشتری را در آن فعالیت می‌کند.

پپ ۴ سال در بارسلونا مربی گری کرد و بعد از یک فصل استراحت، ۳ فصل در تیم فوتبال بایرن مونیخ به مربی گری پرداخت.

او در سال ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انتخاب شد و امسال پنجمین سال مربی گری خود را در این تیم می‌گذراند.

گواردیولا در این فصل قرار داد خود را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، تا پا در مسیری بگذارد که بزرگانی مانند فرگوسن و ونگر در لیگ جزیره طی کرده اند.

حال باید دید که گواردیولا می‌تواند مانند فرگوسن و ونگر، سرمربیان پیشین منچستر یونایتد و آرسنال، سال‌های زیادی را در یک تیم بماند و بتواند چرخه درستی از بازیکن سازی را مانند آن ۲ سرمربی در تیم خود ایجاد کند یا خیر.
گواردیولا به علت رابطه خوبی که با مدیران منچستر سیتی دارد قرارداد خود را دو فصل دیگر تمدید کرد و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم، شاید گواردیولا نیز سال‌های طولانی را در منچستر سیتی بماند؛ اتفاقی که کمی غیر ممکن است.

تیم فوتبال منچستر سیتی با ۱۲ امتیاز از ۷ بازی در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار