حفر و تکمیل ۸۲ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفتخیز کشور

حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران امسال موفق به حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور شدند.

سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور  صورت گرفت که از این تعداد چاه ۲۳ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۵۷ حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی است.

او با بیان اینکه ۶۳ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بود، افزود: ۷ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۷ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و ۲ حلقه در پروژه‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

اکبری بیان داشت: از یکم فروردین تا ۳۰ آبان ماه در نتیجه همکاری و تعامل مستمر و موثر میان متخصصان این شرکت و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۴ حلقه چاه ۲۵۶ روز جلوتر از برنامه پیش بینی شده محقق شد.

 سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ادامه داد: این شرکت با دارا بودن افزون بر ۷۰ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، بزرگترین ناوگان حفاری در کشور و منطقه را در اختیار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.