سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۲ نفر با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و ۱۴۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: از ۵۶۲ بیماری که با علائم تنفسی و مشکوک به کرونا به بیمارستان ها مراجعه کرده اند،  تست کرونای  ۸۰ نفر مثبت شده است.

او  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۳ نفر در بیمارستان ها بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند افزود: حال ۵۴  بیمار مبتلا به کوید۱۹ بستری شده در بیمارستان های استان هم وخیم گزارش شده است . 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:از ابتدای سال تا کنون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان که بستری شده اند به هشت هزارو ۵۶۰ نفر رسیده است.

طاهری گفت: از اتدای شیوع این ویروس تا کنون در اسد آباد ۲۶۸ نفر ،بهار ۴۹۳ ،رزن ۳۱۷،درگزین ۱۴۳،فامنین ۱۵۰،تویسرکان ۵۱۶،نهاوند ۹۷۸،ملایر هزارو ۶۳۲،کبودراهنگ ۵۱۹ و همدان سه هزار رو ۳۱۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد:۲۲۹ نفر هم از مبتلایان بستری شده در بیمارستان های استان  بر اثر کرونا مربوط به خارج از استان همدان بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد:برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس و پیشگیری از گسترش این بیماری ، تردد کمتر در خارج از منزل و استفاده از خدمات الکترونیک الزامی است.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.