بسته اخبار حوادث قزوین امروز یکم آذر؛

کشف ۳۰۲ دستگاه ماینر/تصادف ۱۹ دستگاه خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان البرز حین کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۰۲ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور بیت کوین غیرمجاز کشف کردند.

سردار حاجیان افزود: ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر اظهار نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محور‌های شهرستان بوئین زهرا مطلع شدند که بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

سردار حاجیان افزود: با هوشیاری ماموران، خودرو قاچاقچیان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموراندر بازرسی از خودرو ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

تصادف ۱۹ دستگاه خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس راه استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به علت رعایت نکردن مقررات و اصول ایمنی در جاده لغزنده از سوی برخی از رانندگان چند فقره تصادف به وقوع پیوست که منجر به خسارت دیدن ۱۹ دستگاه خودرو شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: نامساعد بودن شرایط جوی در بیشتر این تصادفات نقش داشته است.

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه در قزوین

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راه حین انجام وظیفه و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور " قزوین – همدان "، یک دستگاه کامیون آمیکو را به علت داشتن بار اضافه و فاقد بارنامه بودن متوقف کرد.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: با توقیف خودروی کامیون، راننده آن به منظورچشم پوشی و جلوگیری از اعمال قانون توسط مامور، مبلغ یک میلیون ریال بعنوان رشوه به وی پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.