راه ارتباطی ۲۲ روستای شهرستان کوهرنگ مسدود شد

با بارش بیش از ۳۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات و گردنه‌های کوهرنگ راه ارتباطی ۲۲ روستای این شهرستان بسته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: با بارش بیش از ۳۰ سانتی متر برف در ارتفاعات و گردنه‌ها راه ارتباطی ۲۲ روستای این شهرستان بسته شده است.

او افزود: راه ارتباطی ۱۵ روستا در دهستان موگویی بخش مرکزی و هفت روستای بخش بازفت شهرستان بر اثر شدت بارش برف مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: هم اینک بارش شدید برف و باران و کولاک در ارتفاعات و گردنه‌های شهرستان ادامه دارد و بنا بر پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا بعداز ظهر یکشنبه ادامه دارد.

او ادامه داد: بارش سامانه فعال در شهرستان کوهرنگ تاکنون ۱۵ سانتیمتر برف در ایستگاه چلگرد و بیش از ۳۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات به همراه داشته است.

زمانپور گفت: بارش باران نیز تاکنون ۸۶ میلیمتر گزارش شده که در مجموع بارش‌های سال آبی این شهرستان از اول مهر تاکنون را به ۱۳۱ میلیمتر افزایش داده است.

او از کُند شدن تردد در محور‌های ارتباطی شهرستان به ویژه گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری شهرستان خبر داد و افزود: تردد در این محور‌ها اگر چه همچنان برقرار است، اما تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار