فرماندار آوج:

رانندگان ۱۰۹ خودرو با پلاک غیربومی در آوج تذکر گرفتند

فرماندار آوج گفت: رانندگان ۱۰۹ خودرو با پلاک غیربومی در روز نخست اجرای محدودیت‌های کرونایی این شهرستان از سوی پلیس راه تذکر گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج با بیان اینکه گفت: ۱۰۹ خودرویی که در روز نخست اجرای محدودیت‌های کرونایی از پلیس راه تذکر گرفتند با پلاک سایر استان‌ها بودند و قصد توقف در شهر‌های این شهرستان و پیاده شدن از خودرو را داشتند.

فرماندار آوج افزود: ۲ خودرو با پلاک غیربومی نیز در روز گذشته به دلیل بی توجهی به تذکرات پلیس و توقف در شهر‌های این شهرستان جریمه و اعمال قانون شدند.

علیرضایی با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به شهر‌های استان قزوین، گفت: با توجه به اینکه شهر‌های شهرستان آوج فاقد کنارگذر هستند و خودرو‌های عبوری ناگزیر به ورود و عبور از شهر‌ها هستند، با هماهنگی عوامل شهرداری و پلیس راه و انسداد مسیر‌های کندرو شهری، به خودرو‌های ورودی با پلاک غیربومی از روز گذشته اجازه توقف داده نمی‌شود و آن‌ها باید بدون هرگونه متوقف شدن شهر‌های این شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان آوج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به این موضوع تعطیلی و محدودیت فعالیت اصناف در این شهرستان شامل مشاغل و فعالیت‌های گروه چهار از جمله باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، بوستان‌ها و تالار‌های پذیرایی و ممنوعیت تجمعات مذهبی و آئینی و برگزاری مراسم ختم و عروسی می‌شود.

فرماندار آوج گفت: همکاری اصناف و مردم در این شهرستان با عوامل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای اجرای محدودیت‌ها بسیار خوب و تنش، مخالفت و سنگ اندازی در این مسیر وجود نداشته است.

علیرضایی افزود: میانگین ابتلای شهروندان شهرستان آوج به کرونا روزانه ۶ نفر است، اما متوسط بستری بیماران در بیمارستان‌ها زیر ۲ نفر در روز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار