حساب‌ های ریاست جمهوری آمریکا به بایدن منتقل خواهد شد

توئیتر و فیسبوک مالکیت حساب‌های مربوط به رئیس جمهور آمریکا را به رئیس جمهوری بعدی این کشور واگذار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر به تازگی اعلام کرد که این شرکت اکانت POTUS را هنگامی که رئیس جمهور منتخب، یعنی جو بایدن در مراسم معارفه سوگند ریاست جمهوری یاد کرد، به وی واگذار می‌کند. حتی اگر ترامپ شکست خود را نپذیرد، که هنوز هم با وجود اعلام گسترده پیروزی بایدن در ماه پیش نپذیرفته است، توییتر مالکیت این حساب را به بایدن خواهد داد.

سخنگوی توییتر در بیانیه‌ای گفت: «توییتر به طور فعال در حال آماده شدن برای پشتیبانی از انتقال حساب‌های توییتری کاخ سفید در ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۱ است». «همانگونه که حساب ریاست جمهوری را در سال ۲۰۱۷ منتقل کردیم، این فرآیند از طریق مشاوره با بایگانی ملی و مدیران ثبت انجام خواهد شد».

بایگانی محتوای قبلی حساب‌های ریاست جمهوری

به گزارش Polotico مالکیت دیگر حساب‌های ریاست جمهوری، شامل whitehouse، VP، و FLOTUS هم واگذار خواهد شد. محتوای موجود در تمامی این حساب‌ها قبل از انتقال، بایگانی خواهد شد، اکانت‌ها دوباره راه اندازی و تعداد توییت‌ها صفر می‌شوند.

بعد از سوگند یاد کردن بایدن، ترامپ هم به اداره حساب شخصی خود، realDonaldTrump، ادامه می‌دهد، اما این حساب پشتیبانی‌های ویژه‌ای که به دلیل موقعیت ترامپ به عنوان یکی از رهبران دنیا کسب کرده بود را از دست می‌دهد، یعنی او باید از همان قوانینی پیروی کند که اکثریت کاربران این پلتفرم تابع آن هستند.

حساب‌ های ریاست جمهوری آمریکا

انتقال حساب‌های ریاست جمهوری فیسبوک و اینستاگرام

روز شنبه، فیسبوک به رویترز گفت این شرکت هم حساب رسمی POTUS در پلتفرم خود را به رئیس جمهور بعدی واگذار خواهد کرد. فیسبوک گفت: «در سال ۲۰۱۷ ما هم با حکومت اوباما و حکومت بعدی که ترامپ بود کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که انتقال حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام آن‌ها در بیستم ژانویه به طور بی نقص انجام می‌شود، و انتظار داریم همین امر را در اینجا هم اجرا کنیم.»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار