ممنوعیت ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی با رای دیوان عدالت اداری

ناظر گمرکات هرمزگان از ممنوعیت ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی (بوش آلمان) از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ابوالفضل اکبرپور، ناظر گمرکات هرمزگان گفت: ترخیص محموله ۴۲۰ کانتینری لوازم خانگی خارجی (بوش آلمان) از گمرک شهید رجایی بندرعباس با رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری و دستور دفترحقوقی گمرک ایران ممنوع شده است.

اکبرپور با اشاره به اینکه این رای روز گذشته صادر شد، افزود: این کالا‌ها دوماه پیش در گمرگ شهید رجایی اظهار و به دلیل قرار داشتن در لیست کالا‌های گروه ۴ و وجود برخی ابهام‌ها از ترخیص آن‌ها جلوگیری شد.

او افزود: یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، فر برقی، فریزر، مایکروفر، اجاق گاز، جاروی شارژی و برقی، غذا ساز، گریل و قهوه ساز از مهمترین این کالا‌ها هستند.

ناظر گمرکات هرمزگان با بیان اینکه ارزش اظهاری این کالا‌ها حدود ۱۲ میلیون یورو است، افزود:این کالا‌ها با ارز نیمایی تامین اعتبار شده اند.

کالا‌های گروه ۴ شامل کالا‌های مصرفی و غیرضروری از جمله لوازم خانگی است که دارای محصول مشابه داخلی هستند و در هیچ شرایطی امکان ثبت سفارش و ورود به کشور را ندارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.