کشف ۸۲۷ کیلو انواع مواد مخدر و جمع آوری ۳ هزار و ۷۵۹ قاچاقچی در یک ماه گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۲۷ کیلو انواع مواد مخدر در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲ هزار و ۷۲۱ خرده فروش دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور با هدف پیشگیری از اعتیاد و پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و کاهش جرائم پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح پایتخت اجرا شد.

وی گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه تهران بزرگ در اجرای نزدیک  به ۴۶۲ مرحله طرح موفق به دستگیری ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲ هزار و ۷۲۱ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شدند و همچنین ۳ هزار و ۷۵۹ معتاد متجاهر را نیز از سطح شهر تهران جمع آوری کردند.

حسنوند با بیان اینکه طی یک ماه گذشته از قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان مواد افیونی ۸۲۷ کیلو انواع مواد افیونی کشف شده است، ادامه داد: در این رابطه ۲۳۰ خودرو و ۷۸ موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، تصریح کرد: برخورد و جمع‌آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد در جامعه می‌شود و مردم از آزار و اذیت آنان در امان می‌مانند. پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان و جوانانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار