رکورد جدید شکست ناپذیری لیورپول در لیگ جزیره

تیم فوتبال لیورپول با پیروزی خانگی برابر لسترسیتی، رکورد شکست ناپذیری خود در خانه را بهبود بخشید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال لیورپول در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را ۳ بر صفر شکست دهد.

لیورپول ضمن کسب پیروزی در این دیدار، علاوه بر این که روند شکست ناپذیری خود در خانه را حفظ کرد، رکورد جدیدی نیز در این زمینه در تاریخ این باشگاه بر جای گذاشت. این تیم در ۶۴ بازی خانگی خود در آنفیلد شکست نخورده است.

آخرین باری که لیورپول در زمین خود طعم شکست را چشید، ۱۳۰۹ روز پیش بود که در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ مقابل کریستال پالاس ۲-۱ شکست خورد.

از آن زمان تاکنون سرخ پوشان "مرسی ساید" در ۶۴ مسابقه‌ای که در آنفیلد برگزار کرده اند ۵۳ برد و ۱۱ تساوی کسب کرده و ۱۶۹ گل به ثمر رسانده اند.

در مجموع ۲۷ باشگاه مختلف به دنبال خنثی کردن رکورد خانگی لیورپول بودند، اما در این راه ناکام ماندند و در مجموع فقط ۴۲ گل زدند.
در فاصله زمانی آغاز شکست ناپذیری لیورپول در آنفیلد تا به امروز، قرمز‌ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان دست یافته اند.

این تیم دارای ۹ بازیکن کلیدی باسابقه است که هرگز در بازی‌های لیگ در آنفیلد شکست نخورده اند. آلیسون، ویرجیل فن دایک، اندی رابرتسون، فابینو، الکس اوکسلید-چمبرلین، نبی کیتا، ژردان شقیری، محمد صلاح و سادیو مانه همگی چنین رکوردی را دارند.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.