وضعیت عجیب ساروی‌ها برای حضور در لیگ برتر فوتسال/ بالاخره چه کسی سرمربی می‌شود؟

تیم فوتسال شهروند ساری، یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های کشورمان است که این روز‌ها به دلیل مشخص نبودن سرمربی، وضعیت بسیار عجیبی را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری، یکی از تیم‌های با سابقه کشورمان این روز‌ها به دلیل برخی مشکلات از جمله مشخص نبودن سرمربی این تیم، در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی‌برد و هنوز وضعتیش برای شرکت در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر فوتسال مشخص نشده و معلوم نیست که چه کسی قرار است به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم بنشیند.

مسئولان تیم فوتسال شهروند ساری ابتدا با محسن حسن زاده، سرمربی سابق تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به توافق دست پیدا کرده بودند و حتی این سرمربی چند جلسه‌ای را هم با این تیم به تمرین پرداخت، اما بعد از گذشت چند روز از شروع تمرینات تیم شهروند ساری، حسن زاده به دلیل برخی اختلاف نظر‌های به وجود آمده تصمیم گرفت از جمع ساروی‌ها جدا شده و به تیم شهید منصوری قرچک برود.


بیشتر بخوانید


بعد از این جدایی، مدیران باشگاه شهروند به دنبال یک سرمربی جدید بودند تا بتوانند هدایت این تیم را برای فصل بعد به عهده او بگذارند که تا امروز خبری از سرمربی جدید نیست. آن طور که گفته می‌شود مسئولان باشگاه شهروند ساری، در چند روز گذشته صحبت‌هایی با برخی از سرمربیان لیگ برتری انجام داده اند، اما فعلا خبری از توافق به بیرون درز پیدا نکرده است و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌خورد.

آن چیزی که فعلا مشخص شده این است که تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال کاملا به نفع شهروندی‌ها شده، زیرا آن‌ها از این فرصت به وجود آمده می‌توانند بهترین استفاده را کنند و از جمع گزینه‌ها، بهترین فرد را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کنند. هر چند ساروی‌ها نباید از این موضوع غفلت کنند که هر چقدر انتخاب سرمربی تیمشان را به عقب بیندازند، از آن طرف ممکن است زمان تمرینات و آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر را از دست بدهند.

تیم فوتسال شهروند ساری در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم گروه شده و در هفته نخست این رقابت‌ها با قرعه استراحت رو به رو شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار