معاون بازرگانی داخلی و امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: روغن مورد نیاز مردم استان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیر تیمور موسویان معاون بازرگانی داخلی و امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رایزنی‌های انجام شده با کارخانه اکسین فرآیند در گچساران ۲۰۷ تن روغن جذب شده و ۲۶۹ تن نیز در حال جذب شدن است.

موسویان با بیان اینکه ۲۵۰ تن روغن نیز از کارخانه دزفول در حال جذب شدن است افزود: شاید در بازار به لحاظ تنوع برندها و بسته به تقاضای مردم مشکل و کمبودی باشد اما در زمینه  تامین  و توزیع روغن هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

او بیان کرد: سرانه سالانه مصرف روغن برای هر کهگیلویه وبویراحمدی حدود ۲۰ کیلو است.
 
معاون بازرگانی داخلی و امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سهمیه تخصیصی مربوط به تنظیم بازار روغن بر اساس شاخص جمعیتی در استان هم اکنون جذب شده است. 

او در خصوص تامین روغن برای مصارف صنعتی نیز افزود: ۹ واحد صنعتی تقاضای سهمیه داشتند که فرآیند جذب ۳۶ تن برای مصارف آنان در کارخانه‌ اکسین فرایند گچساران تامین و جذب شده است.

موسویان با اشاره به اینکه در زمینه ذخایر کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان نداریم بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان جذب کالاهای اساسی شامل برنج، روغن و گوشت ۶ هزار و ۸۶۸ تن بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.