شیوع کرونا ۵۰ میلیارد ریال به سینما‌های کرمانشاه خسارت وارد کرد

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان میزان درآمد سینما‌های کرمانشاه را بعد از یک توقف چند ماهه به دلیل بیماری کرونا از تیرماه تاکنون را یکصد میلیون تومان اعلام کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان میزان درآمد سینما‌های کرمانشاه را بعد از یک توقف چند ماهه به دلیل بیماری کرونا از تیرماه تاکنون را یکصد میلیون تومان اعلام کرد و گفت : این درحالی است که پارسال سینما آزادی کرمانشاه تنها با یک سالن، با فروش میلیاردی دومین سینمای پرفروش کشور شد.

او با اشاره به اعلام دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات کم بهره به فعالان بخش سینما همکاری نکردن بانک‌های استان را از عوامل انصراف متقاضیان دریافت تسهیلات در این بخش دانست.

او ضمن تاکید بر نظارت کامل برای رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در سینما‌ها، افزود: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سینما‌های کرمانشاه نیز از اول آذر به مدت دو هفته تعطیل شده اند.

مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان افزوده شدن دو سالن وی آی پی با ظرفیت ۳۶ نفر و کافی شاپ را از اقدامات انجام شده در سال جاری برای توسعه‌ی سینما‌های کرمانشاه اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار