اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دزفول

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان یتیم تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با اشاره به اهدای ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) به نوعروسان یتیم تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، گفت: برای تهیه این جهیزیه ها، ۵ میلیارد ریال هزینه شد.

او با بیان اینکه کلاس‌های توجیهی، نحوه مدیریت زندگی و همسرداری از سوی واحد فرهنگی این نهاد برای نوعروسان به صورت مجازی برگزار شد، افزود: باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ویروس در جامعه، به منظور حفظ سلامتی شهروندان هیچگونه مراسم و جشنی در شهرستان دزفول برگزار نشده است.

رحیمی کمک مالی به خانواده‌های کم بضاعت، کمک به امر ازدواج فرزندان تحت پوشش در شرایط سنی مناسب، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهیه اقلام ضروری و اولیه زندگی را از جمله رویکرد‌های مهم کمیته امداد برشمرد و بیان داشت: هدف از ارایه این خدمات، ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.