راه های یاری رساندن مردم به کادر درمان

فرماندار قصرشیرین گفت : مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مهم‌تر از همه در خانه ماندن، کادر درمان و مدافعان سلامت را یاری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در شرایط حساس کرونا، جامعه به روحیه بسیجی، مجاهدت، امید و تلاش نیاز دارد.

او گفت : دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت و نظام بهره می‌برند و در شرایطی که ویروس کرونا در همه جهان شیوع پیدا کرده، بدخواهان نظام با انواع ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای در تلاش هستند تا ویروس یأس و ناامیدی را در جامعه ایران منتشر ساخته و به اعتماد میان مردم و خدمتگزاران نظام لطمه بزنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: روحیه جهاد و مبارزه و به عبارتی روحیه بسیجی می‌تواند سخت‌ترین موانع را پشت سرنهاد و باعث امید و نشاط شود.

تاتار افزود: وظیفه خطیر رسانه‌ها برای عبور از بحران کرونا آگاهی بخشی، اطلاع رسانی دقیق، تقویت همدلی و مشارکت عمومی است.

حضور فعال رسانه‌های رسمی و مدیران فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی برای مقابله با کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین نیز با قدردانی از رسانه‌های رسمی و مدیران فضای مجازی به دلیل حضور فعال در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای مقابله با کرونا گفت: بعد از هر رویداد، یکی از نخستین گروه‌هایی که پا به عرصه عمل می‌گذارند، خبرنگاران و رسانه‌ها هستند.

سحر پوره افزود: سرعت انتقال پیام در رسانه و گستردگی حضور مردم در فضای رسانه‌های رسمی و همچنین در فضای مجازی یکی از اساسی‌ترین امتیازاتی است که می‌تواند سبب بسیج مردم برای دعوت به همکاری و یا مقابله با بحرانی مانند کرونا شود.

او با اشاره به رسالت رسانه و اصحاب رسانه افزود: جلوگیری از شایعه سازی و همچنین تلاش در راستای انتقال صادقانه و متعهدانه پیام، مهمترین رسالتی است که از یک سو سبب اطمینان جامعه به مسوولان و متولیان شده و از سوی دیگر زمینه‌های همکاری گسترده مردم را در حوزه‌های مختلف فراهم می‌سازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین گفت: از ابتدای همه گیری کرونا در شهرستان قصرشیرین، شاهد فعالیت‌های خوب رسانه‌های رسمی و همچنین فضای مجازی و تلاش در راستای انتقال پیام‌های آموزشی برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن بوده ایم.

پوره افزود: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید دقت داشته باشند که برای انتشار هرگونه خبر از مجاری رسمی و مورد اطمینان اطلاعات را دریافت کرده و منتشر کنند، زیرا انتشار شایعه و اخبار غیرموثق می‌تواند زمینه‌های بی اعتمادی و تشویش افکار عمومی را فراهم نماید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار