پرداخت ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: : ۱۲۳ واحد تولیدی صنعتی معدنی و صنفی استان سمنان بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دریافت کرده اند.

او افزود: این تسهیلات به واحدهای تولیدی که در روستاها و نواحی صنعتی قرار دارند و با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است و ۵۴۰ اشتغال جدید با پرداخت این تسهیلات در مناطق روستایی و محروم استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ۱۴۷ طرح صنعتی و صنفی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۸۱۸ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی که از این تعداد ، ۱۲۳ طرح تاکنون تسهیلات دریافت کرده اند.

علی تشنه دل در ادامه بر تداوم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و اظهار داشت: بمنظور حمایت از مشاغل آسیب دیده در ایام شیوع ویروس کرونا و پرداخت تسهیلات حمایتی باید در رسته های شغلی اعلام شده بازنگری صورت گیرد و صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده از کرونا به رسته های مذکور افزوده شود.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار