نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی در ایام کرونا

فرماندار زاهدان گفت : با روند فزاینده ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان، فعالیت روز بازار‌های هفتگی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان، گفت: این تصمیم با هدف صیانت از سلامت متصدیان، فروشندگان، صاحبان غرف و مشتریان این بازار‌ها گرفته شده و از همه هموطنان فهیم ودستگاه‌های اجرایی انتظار همکاری داریم.

فرماندار زاهدان تاکید کرد: در حال حاضر هیچ موضوعی با اهمیت‌تر از کرونا در دستور کار ادارات و نهاد‌های اجرایی و وجود ندارد و می‌توان گفت هرگونه اهمال در این خصوص به طور مستقیم با جان مردم در ارتباط است.

او با بیان اینکه در سه هفته اخیر میزان رشد ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده است بر همکاری همه شهروندان برای کاهش آمارمبتلایان تاکید کرد.

او با بیان اینکه در این دو روز همکاری بازاریان و اصناف خوب بوده است ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند تا پایان طرح شاهد کاهش امار مبتلایان باشیم.

نخعی با تاکیدبر اینکه بر اساس اخرین مصوبه هرگونه تردد خودرویی از ساعت ۹ شب تا ۶ صبح در سطح شهر جریمه می‌شوند افزود: هر گونه تردد در این ساعات بهتر است با هماهنگی با فرمانداری و یا از طریق تاکسی تلفنی باشد و برای هرگونه تردد لازم، چه شهری و چه بین شهری باید برای داشتن مجوز از طریق فرمانداری و بخشداری‌ها اقدام شود.

او ادامه داد: در زاهدان، چون وضعیت قرمز است ورود و خروج خودرو به ویژه خودرو‌های غیر بومی یک میلیون تومان اعمال جریمه خواهد شد.

فرماندار زاهدان با بیان اینکه زدن ماسک الزامی است ادامه داد: عابران پیاده و خودرو‌هایی که بیشتر ازیک سرنشین دارند، حتی اگر اعضای یک خانواده باشند، جریمه خواهند شد.

او افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد مدیریت بحران استان، فرمانداری و ستاد مقابله با کرونای بهداشت و به ویژه از طریق رسانه ملی از اخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی مطلع باشند.

نخعی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اصناف و مشاغل گروه دوم را از طریق شماره ۱۲۴ سازمان صمت، و تخلفات و شکایت در ادارات را از طریق شماره ۱۱۱ استانداری، اعلام کنند.

فرماندار زاهدان تاکید کرد: از هرگونه تردد غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار