بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران برای اهدای خون آستین بالا زدند

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران با حضور در پایگاه انتقال خون اهواز نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: حسب اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز به اهدای خون، بسیجیان داوطلب عضو این پایگاه اعلام آمادگی کردند.

او افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده با پایگاه انتقال خون استان خوزستان در اهواز، صبح امروز، بسیجیان شاغل در شرکت ملی حفاری ایران، در محل این پایگاه حضور یافته و آستین‌های خود را برای اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند بالا زدند.

سالمی اظهار داشت: این اقدام خداپسندانه و نیک از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت با هماهنگی و حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) انجام شد.

با شیوع بیماری کرونا ویروس، اهدای خون به میزان قابل توجهی به دلیل ترس از ابتلای به این بیماری کاهش یافت، این در حالی است که کرونا از طریق اهدای خون سرایت نمی کند و افرادی که به طور مستمر در این اقدام خداپسندانه مشارکت می کنند، نباید از ابتلا به این بیماری ترس داشته باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: هفته بسیج ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.