صدور مجوز تردد شبانه در اختیار فرمانداری‌ها است

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس، گفت: صدور مجور تردد شبانه در اختیار فرمانداری‌ها بوده و این مجوز براساس نیاز و ضرورت صادر می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس گفت: طرح محدودیت تردد در سطح ملی مناسب با روند بیماری کرونا تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ شده است که از اول آذر به مدت ۲ هفته به صورت شهر محور در همه شهر‌ها و همزمان در شهرستان شیراز اجرا می‌شود.

او، بیان کرد: برای تردد کارکنان و مشاغلی که جزو گروه یک و مشاغل ضروری هستند، لیستی از سوی اداره مربوطه تهیه و به فرمانداری ارسال می‌شود، که پس از تایید فرمانداری به پلیس راهور اعلام می‌شود.

قاسم پور، با اشاره به اینکه کنترل و پایش در سطح شیراز تصویری است و جریمه از سوی دوربین‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: اساس کنترل بر پایش تصویری است و دوربین‌ها، خودرو‌های غیرمجاز را شناسایی و جریمه می‌کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با کرونا استان فارس، با بیان اینکه به صورت حضوری هم ماموران پلیس بر تردد خودرو‌ها نظارت می‌کنند، ادامه داد: ممنوعیت تردد خودرو‌های درون شهری از ساعت ٢١ تا  ۴ بامداد در تمام سطح شهر به استثنای مشاغل ضروری، اجرا شده و درصورت تخلف، جریمه ۲۰۰ هزارتومانی در هر ۲۴ ساعت اعمال می‌شود.

قاسم پور با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، کاهش تجمع و محدودیت تردد‌ها است، افزود: اجازه ورود پلاک‌های غیربومی به شهر شیراز در تمام ساعات شبانه روز داده نمی شود.

او، اضافه کرد:جریمه‌های اعمال شده، دوربین‌ها برای خودرو‌های پلاک غیر بومی شهروندان شیرازی، پس از گذر این شرایط و محدودیت‌های ۲ هفته‌ای با ارائه مستندات، بررسی و رسیدگی می شود.

طرح جامع اعمال محدودیت‌ ترددها برای کنترل شیوع کرونا با سطح بندی شهر‌ها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا شده است.

این طرح قرار است  به مدت دو هفته اجرایی شود و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید و یا لغو شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رعنائی
۱۲:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
برای گرفتن مجوز تردد در جاده شیراز به قشم بکجا مراجعه کنم -
لطفا راهنمایی فرمائید ---
سپاسگزارم
آخرین اخبار