پلمب کرونایی ۷ واحد صنفی متخلف در فراهان

۷ واحد صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان فراهان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در شهرستان فراهان از ابتدای آذرماه تا کنون نظارت و فعالیت اکیپ‌های ستاد کرونا شهرستان افزایش یافته و ۷ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فراهان  د رگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در این باره گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا برای همه لازم الاجرا بوده و در صورت تخلف با هماهنگی انجام شده با واحد‌های صنفی متخلف برخورد و پلمپ خواهند شد.

معمار نیا افزود: از صبح روز شنبه ۱ آذر اکیپ‌های نظارتی در چندین نوبت در سطح شهرستان اقدام به بازدید و نظارت از فعالیت گروه‌های شغلی مجاز می‌کنند که در این راستا بیش از ۷ واحد صنفی متخلف که مجاز به فعالیت نبودند در همان لحظه پلمپ و نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قضایی اقدام شد.

صبح امروز هم در گشت مشترک کمالی نهاد معاون فرماندار شهرستان فراهان به همراه اصناف، صمت، شبکه بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی، ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به علت رعایت نکردن محدودیت‌ها و بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا پلمب شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.