فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لارستان، گفت: بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی با محوریت پایگاه‌های مقاومت و همکاری مردم لارستان میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، بیان کرد: حدود ۳۸ سری جهیزیه عروس به نوعروسان نیازمند به ارزش ۱۳ میلیارد ریال، تهیه و توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر و اهدای ۲۰۰ عدد موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، ۵۱هزار و ۷۹۲ بسته حمایت و معیشتی ،۲۵۱ راس قربانی، ۱۲۴ عدد موبایل و تبلت و ۹۷۹ کارت هدیه به خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات است.

او، تصریح کرد: نقش موثر و تعیین کننده رسانه ها در تشویق بیش از پیش مردم و خیران و نیک اندیشان در این امر خیرخواهانه برای کاهش دردهای نیازمندان ناشی از این بیماری اشاره کرد و خواستار ادامه همکاری آن ها شد.

اجرای ۲۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

جاهدی، با اشاره به مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: بیش از ۲۱۰ عنوان برنامه در حدود ۳۰۰ عرصه خدمتی در بخش های گوناگون پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، افزود: ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها، شناسایی بیماران نیازمند با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان ،توزیع سبد کالا بین نیازمندان و سرپرستی ایتام نیازمند از سوی جهادگران بسیجی در صنوف مختلف از مهمترین برنامه های پیش بینی شده و یا در حال اجرای هفته بزرگداشت بسیج  در لارستان است.

او، اضافه کرد: برگزاری مراسم شب شعر، رونمایی از کتاب شاعران لارستانی، تجلیل از هنرمندان برتر سال ۱۳۹۹ از دیگر برنامه های شاخص و پیش بینی شده  هفته بسیج  در لارستان است.

جاهدی، با اشاره به یکی از برنامه های مهم هفته بسیج امسال با عنوان طرح هر خانه یک خدمت، اظهار کرد:  در این طرح، هر فردی به فراخور توانمندی و تخصصی که دارد می تواند یک خدمت مانند برق کاری، لوله‌کشی ساختمان، خیاطی، تدریس به دانش آموزان نیازمند، آشپزی و تهیه غذای نیازمندان با همکاری پایگاه‌های مقاومت برای مردم و خانواده های نیازمند انجام دهد.

پلمب سه انبار غیرمجاز کالا در لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان، با اشاره به ماموریت مهم بسیج و سپاه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری برای مقابله با فساد و ضرورت شفاف سازی در فعالیت های اقتصادی، تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین سپاه ناحیه لارستان و سایر دستگاه های متولی و نظارتی در بحث کنترل و نظارت بر بازار و قیمت ها و مبارزه با گران فروشی و احتکار، سه انبار غیرمجاز کالا در حوزه های گوناگون توسط این ناحیه شناسایی و پلمب شد.

او، ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این انبارها را بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: پرونده تخلف این صنوف و انبارهای غیرمجاز نیز در اختیار دستگاه قضایی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قرار گرفته است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر ، در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار