کشته شدن یک نفر از سوی پلیس در لوئیزویل آمریکا

پلیس آمریکا یک نفر را به ضرب گلوله در شهر لوئیزویل کشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، پلیس آمریکا یک مرد را در شهر لوئیزویل به ضرب گلوله کشت.

بر اساس این گزارش، رئیس پلیس موقت شهر لوئیزویل اعلام کرد یک افسر پلیس در شهر لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی آمریکا یکشنبه شب به وقت محلی به سوی یک مرد به هنگام توقف خودرو‌ها در ترافیک و در پی دزدیده شدن یک خودرو شلیک کرده است.

«Yvette Gentry» رئیس پلیس موقت لوئیزویل در کنفرانسی مطبوعاتی که در اوایل صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: این تیراندازی حوالی ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه شب به وقوع پیوست.

او گفت: در طول توقف خودروها، این افسر اسلحه خود را کشید و بسوی یکی از این سرنشینان خودرو شلیک کرد.
فردی که به سوی او تیراندازی شده بود، پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد و در آنجا جان باخت. پلیس هویت فرد کشته شده را مشخص نکرد.

رئیس پلیس موقت شهر لوئیزویل همچنین اعلام کرد یک زن که در این خودرو مسافر بود، پس از این ماجرا پا به فرار گذاشت که پلیس در حال تعقیب وی است. همچنین افسر پلیسی که در این تیراندازی نقش داشتبه خاطر برخی جراحات که البته به این حادثه ارتباطی نداشته، به بیمارستان منتقل شده است.

او همچنین اعلام کرد تصاویر لباس افسر پلیسی که اقدام به تیراندازی کرده، موجود است و تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس ایالت کنتاکی در حال انجام است.

به نوسته آسوشیتد پرس، پس از این تیراندازی نزدیک به ۳۰ نفر در صحنه حادثه در یکشنبه شب جمع شدند.

گفتنی است روز شنبه نیز پلیس آمریکا اعلام کرد در پی تیراندازی شنبه شب در شهر بلویو در ایالت نبراسکا دو نفر کشته و دو تن زخمی شدند.

در بیانیه‌ای که پلیس شهر بل‌ویو در این باره منتشر کرد، آمده است که فرد مظنون به تیراندازی بازداشت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار