فکری: قرار نیست انقدر زود خسته شوم/ استقلالی‌ها باید حواس‌شان جمع باشد تا بازیچه بدخواهان نشوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت و شرایط تیمش در جمع بازیکنان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پس از بازی با فولاد ریکاوری داشتیم و طی امروز و فردا تمرینات را دنبال کردیم تا برای بازی با ماشین سازی آماده شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره تمرین روی چمن مصنوعی گفت: در چند روز اخیر بارندگی زیاد بوده و به خاطر خیس بودن چمن طبیعی، سنگینی در بازیکن ایجاد می‌کند.

فکری درباره هجمه‌های اخیر علیه خودش بیان کرد: قرار نیست انقدر زود خسته شویم. در مصاحبه بعد از بازی هم گفتم یک سری باخت‌ها باعث می‌شود انسان دوست و دشمن خود را بشناسد. فضا‌های خیلی مسمومی را ایجاد کردند و استقلالی‌ها خیلی باید مراقب باشند، حالا چه من باشم یا نباشم.

او ادامه داد: وقتی استراماچونی هم سرمربی بود من به شخصه گفتم از هفته هفتم درباره این مربی باید نظر بدهیم. استقلال باید حواسش جمع باشد تا بهانه دست افراد ندهد. زمانی که برنده بازی می‌شویم باید دنبال ایرادات بود و همچنین در باخت‌ها هم باید دنبال ایراد بود.

فکری ادامه داد: اگر منطقی درباره ایرادات فکر کنیم خیلی بهتر است، اما اینکه هجمه غیر منصفانه وارد شود خود استقلالی‌ها باید مراقب باشند. در بحث ترکیب بازیکنان تخصصی را در پست وینگر در اختیار نداشتیم و از بازیکنان غیر تخصصی بهره بردیم و در جا‌هایی هم دستمان خالی است.

او گفت: من به عنوان سرمربی باید مدام ناله کنم که این کار را انجام نمی‌دهم و نمی‌نالم و دنبال بهانه نیستم، اما گویا بقیه دنبال بهانه هستند. به هر حال با کمک همدیگر امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم و جا دارد از پیشکسوتان تشکر کنم که از تیم و باشگاه حمایت کردند و ان شاالله با کمک آن‌ها تیم را به جایگاه واقعی برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
با این فحشهایی که تو بلدی معلومه خسته نمیشی. ولی بقیه رو بدجور خسته میکنی. اگه فوتبال صاحب داشته باشه برای همیشه باید از فوتبال خداحافظی کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
نپیچون حاج محمود یسری از باخت ها باعث میشود دوست و دشمن خود را بشناسد یا اون الفاظ رکیک ابرو و شخصیت و تمدن و دو تا ستاره و همه چی یو زیر سوال بردی رای قطعی شیش ماه حبس تعزیری و جریمه ۳میلیاردی محمود جون اینا نقشه ی از پیش تعیین شده استقلالی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
افرییییییییییییین خستگی نداره تو هر بازی چند تا فحش که دیگه نوشابه انرژی زا نمیخواد :)))))))))))))))