آزادی ۳ زندانی جرائم غیرعمد به همت بسیجیان شاهرودی

به همت خیران بسیجی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود سه زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایمان حسنی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به عیدی خیران بسیجی در این هفته به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد اظهار کرد: به همت خیران این حوزه، سه زندانی جرائم غیرعمد این شهرستان در ایام هفته بسیج آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

 او افزود: این سه زندانی که به علت بدهی و مشکلات دیگر در زندان به سر می‌بردند، به همت خیران بسیجی و با پرداخت حدود ۴۰۰ میلیون ریال در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، آزاد شدند.

حسنی بیان کرد: در این هفته این حوزه بیش از ۳۵۰ بسته بهداشتی به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون ریال و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال نیز بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا و کادر درمانی نقاهتگاه شاهرود توزیع می‌کند.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود گفت: بسیج به فرموده رهبر انقلاب در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد و تلاش ما این است که این فعال بودن را در همه زمینه‌ها نشان دهیم و با توجه به تأکید رهبری در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، فعالیت‌های بسیجیان در این هفته نیز در این راستا انجام می‌شود.

حسنی تصریح کرد: به همت بسیجیان این حوزه سه سرویس جهیزیه کالای ایرانی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان و ۱۵۰ بسته بهداشتی به ارزش هشت میلیون تومان به همت بسیجیان پایگاه شهید بازوی تهیه شده است که به خانواده‌های کم برخوردار شاهرود اهدا می‌شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار