برگزاری رویداد عکاسی گلاریژان

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای برگزاری رویداد عکاسی گلاریژان با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های بلوار طاق‌بستان کرمانشاه، برگ‌ریزان بلوار جمع‌آوری نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایمان درخشی رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : طی تفاهم‌نامه‌ای که با دفتر ملی یونسکو در راستای شکل‌گیری مسیر گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور به امضا رسید، سعی بر آن داشتیم در رویداد‌های بزرگ شهر کرمانشاه که نیاز به معرفی در بعد بین‌المللی دارد از ظرفیت‌های سازمان یونسکو کمک بگیریم.

او با تشکر از همکاری شهرداری منطقه پنج، گفت : رویداد عکاسی گلاریژان یکی از آن موارد است که دفتر ملی یونسکو در کنار ما خواهد بود و مقرر شده است علاوه بر ۹ جایزه نفیس که به نفرات برتر اهدا خواهد شد ۹۹ اثر در نمایشگاه مجازی سازمان یونسکو که مطابق گاه شمار این رویداد قرار است بهمن‌ماه ۹۹ به نمایش گذاشته شود و برای تمامی مردم جهان قابل رویت خواهد بود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: همه رسانه‌ها، مردم و ارگان‌های تاثیرگذار باید پای کار باشند تا بتوانیم داشته‌های شهر کرمانشاه را از جمله بلوار طاق‌بستان که جزء ظرفیت‌های بی‌نظیر شهر کرمانشاه است را در رویداد‌های مهم به تمامی مردم دنیا و نیز گردشگران معرفی کنیم تا در راستای هویت‌بخشی به این داشته‌هایمان گامی برداشته باشیم.

درخشی افزود: رویداد‌های بیشتری را در دست اقدام داریم تا در آن‌ها به معرفی بلوار طاق‌بستان به تمامی مردم ایران و جهان بپردازیم و همچنین حس تعلق خاطر مردمان شهرمان را نسبت به این بلوار بالا ببریم.

درخشی ادامه داد: رویداد گلاریژان به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری و با هدف معرفی جاذبه‌های پاییزی بلوار طاق‌بستان در حال برگزاری است که مهلت ارسال آثار برای این رویداد از ۹ آبان‌ماه تا ۱۹ آذرماه امسال خواهد بود و در تاریخ ۹ آذرماه جاری نیز برنامه فتوواک در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد.

او افزود: به ۹ اثر در سه بخش حرفه‌ای، موبایلی (شهروندی) و فتوواک جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و ۹۹ اثر منتخب نیز در نمایشگاه مجازی یونسکو اکران خواهد شد.

درخشی گفت: جزئیات شرکت در این رویداد در فراخوانی که در فضای مجازی سازمان فرهنگی (گهواره تمدن) قابل دسترسی است، منتشر می‌شود.

او گفت: بلوارطاق‌بستان طولی در حدود ۳ هزار و ۶۰۰ متر یکی از طولانی‌ترین بلوار‌ها و مسیر‌های پیاده‌روی ایران و از زمره زیباترین بلوار‌های جهان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.