تأکید بر کمک بیشتر به آسیب دیدگان از کرونا

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بر افزایش وفاق، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان و خیران برای کمک بیشتر به آسیب دیدگان کرونایی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین توزیع یکهزار و ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی گفت: کمک رسانی در شرایط کنونی جامعه که به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از مردم دچار مشکل و بحران شدند از سوی همه افراد و به خصوص خیران بسیار مهم است و باید کمک به نیازمندان فراگیرتر شود.

او با تقدیر از زحمات اعضای جمعیت هلال احمر افزود: اعضای این جمعیت در روز‌های سخت و بحرانی مخلصانه و داوطلبانه وارد میدان امداد رسانی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: در این شرایط برخی از مردم به شدت در تامین معیشت خود دچار مشکل شدند که اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه یک گام برای رفع مشکلات معیشت مردم وآسیب‌دیدگان کرونایی است و باید اجرای این طرح ادامه‌دار و مستمر باشد.

او، به فرهنگ زیبای مواسات و کمک مومنانه در کشور به عنوان یک فرهنگ حسنه اشاره کرد و ادامه داد: این فرهنگ در کشور به خوبی نهادینه شده است که مردم به در مرحله نخست با لبیک‌گویی به ندای، ولی امر مسلمانان در صحنه حاضر شدند و قرارگاه مواسات را تشکیل دادند.

نکونام گفت: در این راستا اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز کوتاه نیامدند و مانندسایر شرایط بحرانی و حساس وارد میدان شدند.

او به ارائه خدمات داوطلبانی و بشردوستانه این جمعیت و همچنین کمک به درمان بیماران خاص و بیماران نیازمند و همچنین امدادرسانی در شرایط بحرانی به عنوان فعالیت‌های بشردوستانه این جمعیت اشاره کرد و افزود: ارائه این خدمات از سوی اعضای این جمعیت جای تقدیر و تشکر دارد.

نکونام بر افزایش وفاق، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان و خیران برای کمک بیشتر به آسیب دیدگان کرونایی در جامعه تاکید کرد و گفت: این وفاق و همدلی در استان شکل گرفته و باید گسترش یابد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار