کمک ۲۲ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

طی ۸ ماهه نخست امسال، مردم چهارمحال و بختیاری ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۸ ماهه نخست امسال، مردم استان ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

او افزود: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری شامل کمک‌های نقدی، کالا و انجام خدمات رایگان برای نیازمندان است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.


بیشتر بخوانید


ملک پور با بیان اینکه مراکز نیکوکاری توسط مردم هر منطقه در راستای رفع نیاز‌های اقتصادی مردم همان منطقه راه‌اندازی می‌شوند اضافه کرد: از مجموع ۲۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی، ۱۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز خدمات رایگان به نیازمندان ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه برای جمعیت بین ۱۰ تا ۳۰ هزار نفر یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود ادامه داد: اکنون ۸۸ مرکز نیکوکاری به صورت محله‌محور در سطح استان راه‌اندازی و فعالیت می‌کنند.

ملک پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است گفت: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.