همراهی مردم آذربایجان‌شرقی با محدودیت‌های کرونایی رضایت‌بخش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همراهی مردم و اصناف آذربایجان‌شرقی با طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی را در این استان رضایت‌بخش خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مردم و اصناف در ۲ روز گذشته در اجرای تصمیمات ستاد کرونا همراه بودند.

او با اشاره به اینکه اعمال محدودیت هوشمند کرونایی، کاهش شمار بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها را به دنبال خواهد داشت افزود: ارزیابی من از اعمال این محدودیت‌ها به عنوان عضوی از ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی، مثبت است.

اوگفت:از همراهی شهروندان، هم‌استانی‌ها و صنوف در ۲ روز گذشته اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: همراهی و همکاری مردم نشان داد که واقعاً آنان خواستار تبدیل شدن وضعیت شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز و نارنجی به زرد و سفید هستند.

صومی افزود: ادامه این روند، سبب خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی و کاهش تعداد فوتی‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۳۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
در شهرستان اسکو مردم قانون رو دور میزنند از اسکو با تاکسی میاند سهند. و از سهند با اتوبوس واحد یا تاکسی های سهند_ تبریز میاند تبریز از این طریق قانون رو دور میزنند و و یروس کرونا رو انتشار میدند چون افراد روستاهای اسکو بیشترشون در کارخانه های تبریز کار میکنند لطفا پیگیری جدی شود اکثرشون هم ماسک نمیزنند