۳۵۷ هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان توزیع شده است

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان گفت: ۳۵۷ هزار سبد معیشتی میان محرومان این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع شده که ارزش هر سبد ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان اظهار داشت: اجرای افزون‌بر ۵۰ میلیارد طرح مشارکتی با دولت و مشارکت یکهزار و ۳۲۵ گروه جهادی تخصصی و نیمه تخصصی در مبارزه با کرونا از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت جهادگران بسیجی سیستان‌وبلوچستان انجام داده‌اند.

او  افزود: ۷۲ کارگاه تولید ماسک لوازم بهداشتی مبارزه با کرونا در این مدت راه‌اندازی شده که تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان تهیه و توزیع شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان بیان کرد: ضدعفونی ۱۰۳هزار معابر و اماکن عمومی، مدارس و مساجد، راه‌اندازی یکهزار و ۷۵صندوق محرومیت‌زدایی اشتغالزا، ساخت و تکمیل یکهزار و ۱۰۹خانه محرومین در سراسر استان از دیگر اقداماتی بوده که از سوی بسیج سازندگی انجام شده است.

او  خاطرنشان کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ حدود ۲ هزار و ۱۹۸ پروژه اجرایی محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی از سوی این قشر از بسیج با اعتبار ۴۱میلیارد تومان در سیستان‌وبلوچستان انجام شده است.

جعفری افزود: همچنین ۶۲۰ پروژه جدید در سال ۹۹ به ارزش۲۰ میلیاردتومان در سیستان‌وبلوچستان در دستور کار قرار گرفت و تکمیل شد.

او  ادامه داد: در این مدت ‍۸۰۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان بین نوعروسان شیعه و سنی در سیستان‌وبلوچستان توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان بیان کرد: ۳۳ هزار بسته لوازم التحریر کامل بین مدارس و دانش‌آموزان محروم این استان توزیع شده است.

او  اظهارداشت: همچنین۲۴ هزار دست پوشاک و البسه مدارس از سوی کارگاه‌های اشتغالزایی سپاه سیستان‌وبلوچستان تولید و توزیع شد.

جعفری ادامه داد: هم‌اینک یکهزار و ۳۵۵ گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار