جامعه ورزشی سیستان وبلوچستان با اهدای خون به کمک سلامت جامعه آمدند

مدیرکل ورزش‌وجوانان سیستان‌وبلوچستان گفت: اهدای خون یکی از کار‌های خیر و انسان‌دوستانه است که در این راستا جامعه ورزش استان همچون سایر بخش‌ها در کنار مردم بوده و با اهدای خون به کمک سلامت جامعه و نیازمندان به خون آمدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی مدیرکل ورزش‌وجوانان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه جامعه ورزش‌وجوانان به مناسبت هفته بسیج اقدام به اهدای خون کردند اظهارداشت: این برنامه فرهنگی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، اداره‌کل ورزش‌وجوانان و هماهنگی سازمان انتقال خون سیستان‌وبلوچستان در محل این اداره کل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی اداره کل ورزش‌وجوانان سیستان‌وبلوچستان انجام اقدامات فرهنگی در ورزش است افزود: یکی از موضوعات با اهمیت ترویج اخلاق اسلامی در ورزش بوده که در این زمینه برنامه‌ها و اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: هم‌اینک در روز‌های سختی قرار گرفته‌ایم بنابراین همگان باید در ایجاد و حفظ سلامت آحاد جامعه سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون خطری را برای افراد اهداکننده نخواهد داشت خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود گروه‌های خونی در سیستان‌وبلوچستان و با اطلاع‌رسانی روابط عمومی اداره کل ورزش‌وجوانان استقبال نسبتا خوبی از این طرح فرهنگی صورت گرفت.

کردزابلی ادامه داد: همراه‌سازی هیات‌های ورزشی، کارکنان و سازمان‌های مردم نهاد اداره‌کل ورزش‌وجوانان برای هم‌افزایی در زمینه برنامه‌ریزی دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی مشترک، مورد تاکید و مدنظر است تا برنامه‌های تاثیرگذارتری ارائه شود.

هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان‌وبلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار