خرید ۱.۸ میلیارد ریالی سمنانی ها در طرح پاییزه کتاب

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: یک میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال کتاب در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب در استان به فروش رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شمس ضحی دوست محمدیان رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۷۲ میلیون ریال یارانه در این دوره از طرح یارانه‌ای کتاب به استان سمنان اختصاص یافته بود که بیش از ۳۳۹ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال توسط دوستداران کتاب جذب شد.

او با بیان اینکه در طرح پائیزه کتاب ۹۹ در استان سمنان ۱۱ کتابفروشی برای مشارکت ثبت نام کرده بودند اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح یک میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال کتاب توسط ۱۰ کتابفروشی به متقاضیان کتاب در استان سمنان عرضه شد.

دوستمحمدیان افزود: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد افزایش یافت و با این افزایش در این دوره هر خریدار می‌توانست تا سقف ۲ میلیون ریال کتاب خریداری کند.

رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در این طرح که با شعار "دانایی، مانایی" برگزار شد مخاطبان در مدت هفت روز و تا سی ام آبان با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح بودند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار