بسته اخبار حوادث امروز ۴ آذر ماه ۹۹؛

دستگیری سارق سیم کابل برق و مخابرات در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۴ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق سیم کابل برق و مخابرات در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق سیم کابل برق و مخابرات و کشف ۵۰ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در مناطق روستایی و محدوده‌های شهری استان اردبیل که موجب قطع برق و ایراد خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این عملیات ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار حرفه‌ای سیم کابل برق و مخابرات شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: متهم که با همکاری یک مالخر اموال مسروقه، اقدام به سرقت سیم کابل برق و مخابرات می‌کردند، با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی از سارق گفت: با ارائه دلایل و مستندات قانونی سارق لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

او با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال است، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی سارق به سرقت ۴ خودرو نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضائی، نهاد‌های امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.