عبدالسلام: حمله به آرامکو با موشک قدس ۲، اقدامی علیه عادی‌سازی روابط است

سخنگوی جنبش انصارالله در توئیتی نوشت حمله به تاسیسات نفتی عربستان با موشک قدس ۲، اقدامی بر ضد ادامه تجاوز به یمن و روند عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌هاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله، حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان را اقدامی بر ضد ادامه تجاوز به یمن و محاصره این کشور و نیز روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: حمله به آرامکو در جده با موشک قدس ۲، اقدامی بر ضد ادامه تجاوز به یمن و محاصره این کشور و نیز روند عادی‌سازی روابط است که آرمان فلسطین را تهدید می‌کند. دیدار سه‌جانبه نیوم میان عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها، پادشاهی سعودی را وارد محاسبات اشتباه کرده است. عربستان باید در برابر واکنش تمام ملت‌های عرب و مسلمان گوش شنوا داشته باشد.

این سخنگو دیروز هم در توئیتی در واکنش به انتشار خبر سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به عربستان اعلام کرد که این اقدام مقدمه‌چینی برای اعلام عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و ریاض است.

شایان ذکر است، دیروز نیرو‌های یمنی در یک عملیات موشکی برخی از تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان را هدف قرار دادند. یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، اعلام کرد: ارتش و نیرو‌های مردمی یمن موفق شدند رد یک عملیات موفقیت‌آمیز تاسیسات نفتی آرامکو شامل ایستگاه توزیع را با موشک قدس ۲ هدف قرار داده و منهدم کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
انشاالا بزودی خبر پایان حکومت ال سقوط به دست محور مقاومت ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
انشاالا بزودی خبر پایان حکومت ال سقوط به دست محور مقاومت ..
آخرین اخبار