کشف ۳۴ انبار احتکار کالا در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۳۴ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان امسال با همکاری تعزیرات حکومتی مصادره شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سردار مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دیدار با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: ۳۴ انبار‌ پس از راه اندازی طرح قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گرانی و احتکار کالا توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) کشف شد.

او تصریح کرد: همچنین بسیجیان جهت مبارزه با گران فروشی به سازمان صمت معرفی شده‌اند و با همکاری بازرسان بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: این نهاد آمادگی دارد هر تعداد نیروی بسیجی با ویژگی‌های خاص برای نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دهد.

بختیار رازانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز گفت: لرستان استانی صنعتی محسوب نمی‌شود، ولی سالانه ۲۱ نوع ماده معدنی به میزان هشت تا ۹ میلیون تن از معادن آن استخراج می‌شود.

او با تقدیر از همکاری سپاه در کشف انبار‌های احتکاری و کمک نیرو‌های بسیج در تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به شرایط تنگنای اقتصادی فعلی، حفظ صنایع فعال و بازگشت به تولید واحد‌های راکد و در تملک بانک در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.