صدور و تمدید ۴۱ پروانه علامت استاندارد در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۴۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته بندی، سلولوزی و واحد خدمانی سردخانه صادر شده است.

او اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال ۳۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به این که در همین مدت تعداد ۱۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است افزود: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد، واحد‌هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد تعیین شده را رعایت کنند، پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد‌های آن‌ها به مدت سه سال تمدید می‌شود.

علایی در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد نصب شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد می‌توانند به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار