قیمت برنج وارداتی در استان سمنان کیلویی ۱۸ هزار تومان است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: قیمت هر یک کیلوگرم برنج وارداتی در بازار استان سمنان برای مصرف کننده ۱۸ هزار تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدباقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان  گفت: شکر به نرخ تصویب شده ستاد تنظیم بازار در استان سمنان از این پس به صورت بسته‌بندی عرضه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان بیان کرد: یک واحد بسته‌بندی در شهرستان گرمسار فعال است که می‌توان از ظرفیت این واحد برای بسته‌بندی شکر استفاده کرد.

او ادامه داد: امسال هشت هزار و ۳۰۰تن شکر به قیمت تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار در استان توزیع شد که از این میزان، پنج‌هزار و ۷۰۰ تن در بخش صنعت و ۲هزار و ۶۰۰ تن در بخش مصرف خانوارها عرضه شده است.

منوچهری تصریح کرد: امسال ۹۹۲ تن برنج وارداتی نیز به نرخ ستاد تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان خاطرنشان کرد: قیمت هر یک کیلوگرم برنج وارداتی در بازار استان سمنان برای مصرف کننده ۱۸۰ هزار ریال است.

منوچهری تصریح کرد: سهمیه برنج به نرخ تنظیم بازار استان توسط عاملان فروش جذب و در معرض خرید شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ کمبودی در کالاهای اساسی وجود ندارد و شهروندان آسوده خاطر باشند و با خرید هیجانی موجب ایجاد التهاب در بازار نشوند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار